Thursday 27 October 2016

Teruja! Bagaimana Vitamin C Plus Shaklee membantu masalah jerawat

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tajuk hari ini sangat mengujakan. Betul tak? kerana impian untuk memiliki wajah bebas jerawat, licin dan gebu bukan sahaja menjadi idaman seluruh wanita malah turut menjadi idaman setiap lelaki hari ini. Tak percaya? kita boleh tengok gambar di bawah ini.

Gebu seperti Nora

Flawless seperti Izzue
Rata-rata masyarakat sekarang, yang perempuan inginkan kulit gebu seperti Nora Danish dan yang lelaki inginkan kulit bebas jerawat seperti Izzue Islam. Tiga penyebab utama kenapa rata-rata maysarakat hari ini inginkan wajah gebu dana bebas jerawat:
1) Miliki wajah sihat, gebu dan bebas jerawat menjadiaKn seseorang itu cantik, handsome dan kerap di pandang
2) Miliki wajah sihat, gebu dan bebas jerawat menjadikan seseorang itu tampil yakin
3) Miliki wajah sihat, gebu dan bebas jerawat menjadiKan seseorang itu idak perlu membelanjakan waktu yang lama untuk bersiap dan duit untuk membeli produk make up untuk tutup cela di wajah.

Betul kan? Jadi, hari ini Achik nak kongsi satu Vitamin semulajadi yang mapu menjadikan wajah kita bebas jerawat, flawless dan gebu. Vitamin C plus Shaklee mapu menjadikan wajah kita lebih gebu, bebas jerawat dan flawless.

vit c shaklee
Bagaimana Vitamin C merawat jerawat?

Vitamin C Berfungsi sebagai antioksidan, melawan radikal bebas yang berbahaya dan mengurangkan keasidan dalam badan. Vitamin cmembantu menyerap radikal bebas untuk mengelakkan tindak balas radikal bebas ini yang membawa kepada jerawat. Ini sekaligus melindungi dan menghalang pembentukan luka pada jerawat. Vitamin C juga memainkan peranan penting dalam sintesis kolagen di kuli wajah, agar wajah kita tampil ajal dan muda.
Jadi, apa tunggu lagi jom dapatkan Vitamin C.

Boleh mesej / whatsapp Achik di talian 019-3249285. Achik sedia membantu.

2 comments:

Copyright © 2015 achikmelur
| Distributed By Gooyaabi Templates